Publikācija ir diezgan gara, bet pamatdoma ir sekojoša: kataloga auditorija ir jaunas, viegli ietekmējamas sievietes. Radot neiespējamu “ideālu”, tiek krietni nopelnīts, kad viņas cenšas sasniegt neiespējamo un dara to veidā, kas mērķi tuvina visai apšaubāmi, proti, pērkot drēbes.
Neviens no modes industrijas lāgā nesaprot, kāpēc līdz nejēdzībai ideāli ķermeņi nes peļņu. Taču tas ir fakts, un ar to pietiek, lai lieta turpinātos.
Jaunajām, viegli ietekmējamajām sievietēm varu dot padomu: vairumā gadījumu vīrieši nemaz nezin, kas ir modē, un īsti nemaz neievēro, kas kādai sievietei ir mugurā. Viņus vairāk interesē, kas ir zem drēbēm
Taču sievietes par apģērbu rūpējas ne tikai tāpēc, lai patiktu vīriešiem vai labi justos pašas, bet arī lai sacenstos ar citām sievietēm. Pēdējais, šķiet, prasa visvairāk pūļu un naudas, ir sevišķi, ja ļaujamies spīdīgu žurnālu hipnozei.
Patiesībā, vairums slavenību tuvplānā bez grima ne ar ko neatšķiras no vidējā pilsoņa – tās pašas pumpas, celulīts, vēnas un krunciņas.
No comments:
Post a Comment